Již před delší dobou jsem zaznamenal, že když augmentuji zbraň a nebo jsem měl zbraň augmentovanou třeba již před rokem, nastává zvláštní situace v tom, že augmentovaná zbraň na chance se neobjeví ani mezi pasivními nebo aktivními skilly postavy při držení. Augmentace aktivní či přímo pasivní se ve skillech objeví a vetšinou pasivky i fungují pokud landnou debuffy nebo naskakují triggry toho pasivu. Pouze u CHANCE se nic neukazuje a nemám ani jistotu, že by takto získaný skill vůbec fungoval. Pro test jsem dnes dopoledne augmentoval novou zbraň a následně ji i vyzkoušel v Matrixu. Pasivní debuff moba při nějaké případné šanci při kritickém zásahu jsem ani jednou nezaznamenal a ani nevysledoval případnou hlášku, že by tento debuff mob alespoň rezistoval. Mám podezření, že je něco bugnuté s augmentací pokud vyjde chance, která vypadá zajímavě a třeba bych ji i ve zbrani rád nechal. Přikládám obrázek a prosím o prověření a nějakou nápravu bugu - dle mých zkušenností by se mělo jednat o debuff "Winter", který by měl s nějakou pravděpodobností/šancí při kritickém zásahu snížit mobovi/enemy atack speed - dříve jsem někde takovou zbraň již měl na některé postavě a občas k aktivaci docházelo. Podobný problém s neukazujícími se chanceaugmentovaným skillem jsem našel i u několika jiných postav a zbraní, kde jsem "kdysi" tento povětšinou pasivní skill viděl mezi pasivními skilly na postavě při držení dané zbraně jako chance skill s popisem, že se jedná o možnost například moba paralyzovat, zkamenět, otrávit ... při obdržení dmg nebo při kritickém zásahu postavy mlatící nějaký cíl. Využíval jsem naříklad pasivní paralýzu která byla jako chance skill mezi pasivními vidět a obstojně i landovala do mobů při farmení třeba právě u support postav, kde jsem takovéto augmentace ve zbraních nechával a měl zájem je ponechat.
Víc doplnit nemohu jen toto mé zjištění a podezření na bug, protože se jedná o zcela nové provedení augmentace: