od Jarza » 11.11.2013 13:03
Tento jev jsem taky pozoroval u některých svých postav, že se sníží staty jako casting, speed, criticaly, pdef, speed atack, ...
Testoval jsem několik postav s fullbuffem, pouze s NPC buffem a nebo i úplně bez jakéhokoliv buffu. Nezbývalo nic jiného nežli postavu přepnout na char se kterým chceš jít hrát, odlognout a znovu lognout, poté si dát teprve buff a vyrazit.
Doplním ještě vypozorovaný efekt: při přepínání se stává, že postava nemá na subce či mainu předhozí buff, má hodně málo HP i celkem málo MP a CP, dokonce jsem na postavě co byla na TW měl debuff za smrt i na subce, která vůbec na té akci nebyla - přepnul jsem i na další sub té postavy a také měla death syndrom.
Při pádu konektivity a následném lognutí do hry nebo i při normálním lognutí postavy se jem se sníženým HP/MP/CP také objevuje v jakékoliv zóně. To se projevuje i u postav delší dobu nehrajících, které odlogly třeba ve městě s plným HP/MP/CP. Pochopím, že na to mají vliv i klanové skilly, případně nově zvýšené klanové skilly které tyto staty změní nebo skilly za hrad/fortku. Avšak ten rozdíl je dle mého názoru mnohem nižší, nežli by měla mít postava cca 1/3 plného HP, takový nárůst za skilly nepředpokládám. Již v minulosti podobný efekt zde na serveru byl, že si postavy nezachovávali svůj buff po odlognutí.
no když na mě někdo je hodnej, dostane i heal