hold, cancel, hex, stigma

Narazili jste ve hře na chybu? Nahlašte ji zde a my se ji pokusíme co nejdříve odstranit.

Moderátoři: Prasodlak, administrator, Asik

hold, cancel, hex, stigma

Příspěvekod Mani » 26.8.2013 16:23

cancel: je 100%, dostane ho 85lv char od 60lv moba a bere komplet vše hned napoprvé, u Rb o tom ani nemluvím :D
hex, stigma: co si pamatuji z dřívější doby, tak to byly právě hodně velcí pomocníci u RB a GB, nyní jsou k ničemu, téměř neprojdou, naopak jakýkoli debuff nebo curse od moba či RB (GB) projde téměř pokaždé jako např. hold - jakmile ti ho RB dá, tak při opakovaném castingu ti jej okamžitě přeruší a zároveň obnoví = máš ho permamentně a navíc se nějak bugne, tj. on na tebe dosáhne a mlátí tě, kdežto ty na něj nedosáhneš... předpokládám, že všichni mají attack range=40, ale mobové na HB nebo v matrixu tě mlátí i z daleko větší vzdálenosti... :?
Přílohy
Shot00012.jpg
Shot00012.jpg (216.88 KiB) Zobrazeno 248 krát
Mani
 
Příspěvky: 72
Registrován: 11.4.2011 14:23

Zpět na Bug - List

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků

cron